söndag 3 juli 2016

Profet Patrik och Pastor Chuck -budskap över Sverige!


Redan dagen efter vi kom från Gbg, så väntade vi hit pastor Chucks från Nigeria.
Vi satt några timmar i stan och väntade...

Men det var fel dag.

Tur det, för då hann jag tvätta kläder och då hann vi förbereda oss mer inför hans komst,
och medan vi satt och väntade kom en underbar fin asiatisk kvinna gråtande och bad om hjälp,
hon hade stuckit ifrån sin man som börjat misshandla henne,
vi fick också lov att be för helande in i hennes själ, efter allt vad han gjort,
hon kände en värme komma in i hennes kropp när vi bad för henne, GUDS Ande
Och hon ville ta emot Jesus.

Vi har aldrig träffat Chucks live, men nu var det GUDS tid för pastorn att komma!

Patrik åkte och mötte honom medan jag var i skolan.





Pastor Chuck och Patrik har det riktigt roligt tillsammans,
dom går ut dit Helige Anden vill och profeterar över människor!

D.v.s de går fram till främlingar som de får ett budskap från GUD till,
och framför det frimodigt.

Alla budskap handlar i grund och botten om GUDS längtan att få kontakt med dom.
Och människor tar majoriteten av gångerna emot GUD efter de hört en
främling komma med information som ligger djupt i deras hjärta som de ofta inte avslöjat till någon människa ö.h.t

"Du har en saknad och sorg efter din bortgångne mamma...GUD äger till dig..."

Kyrkor värdesätter inte profeter särskilt i Sverige,
och de är inte särskilt kända för allmänheten, 
men de finns där ute och deras tid är på väg.

I Sverige har vi flera st mycket starka profeter (sådana som verkligen hängett sina liv till GUD och får mäktiga budskap)



Människor blir berörda av GUDS kärlek genom dom,
klart Pappa tillrättavisar också!

ett påhittat exempel:
"Om du inte slutar äta socker kommer du att få problem med ... snart säger GUD."

eller
"Du har svårigheter med din fru och har gått till en annan kvinna,
du måste omvända dig från din synd, GUD vill hela din och din frus relation"

Här var det en man som bjöd dom hem till sig efter profetiska budskap.



I helgen var vi på den bästa lovsångskonsären jag varit på någonsin
med Terry Macalmon!

Måste lägga ut det på Youtube så också ni kan lyssna njuta och förvandlas!

Chucks med profet Göran i Aspnärkyrkan <3 ,
misstänker att Göran försökte göra kanin-öron på bilden,
han är den lekfullaste man jag mött, han har fått besöka både himmel och helvete.



Jag och pastor Chucks har också haft det superkul tillsammans.

Här har jag tagit fram min smörjelsemaskin :)
Det blir en stark närvaro i rummet varje gång jag börjar spela harpa, precis som när David spelade
för kung Saul och fick andemakten i kung Saul att sluta plåga honom varje gång.





Allt är inte bara att läsa bibeln, be, sjunga, dansa och vara ute och predika,
när man är kristen, Utan pappaGUD vill att vi tar hand om både kropp, själ och Ande.

Igår kom profet Patrik, min man, och sa till mig att GUD ville att jag skulle ut och jogga.
Jag hade inte en minsta lilla lust till det.

Vi behövde gå till affären,
medans jag och Chucks gick dit tillsammans så började det ösregna, vilket tvingade oss att springa.

Jag älskar regn!

Såg på detta med stor humor, och sa PappaGUD hjälpte oss att komma ut och röra på oss :D


Efter vi handlat ville jag visa Chucks stranden i närheten av vårt hem.

När vi kom dit så var jag så badsugen att jag kopplade bort alla "hur man ska bada regler"
och tog av mig skor, strumpor och keps och hoppade i med kläderna på.

Efter nån minut kom pastor Chucks i också. :D även han med kläderna på.

Hemma spelade vi lite tv-spel och sedan såg vi på en fantastisk film "War-room"



När det var läggdags hände det ett mirakel.
Jag började känna av en UNDERBAR doft i rummet, som om någon sprayat parfym där.
Ropade in Patrik och han hämtade Chucks.
Alla kände av doften.

Vi frågade pappaGUD vad det var för något.

Jag fick till mig:

"Det är doften av mitt välbehag"

Och Patrik fick det som bekräftade detta kortfattat fick han:

"Det är min belöning till er för att ni är så öppna för att ta emot gäster,
be om vad ni vill och ni kommer att få det."


<3 <3 <3

En sak till måste jag berätta innan jag går och lägger mig igen, för det är inte tid av vakna riktigt än :

Jag började prata med en man på Facebook, en ny vän,  en troende man som har egen studio i Borås.
Han ville att vi skulle prata via telefon så jag kollade om profet Patrik tillät det och vi ringde
upp den mannen.

Det visade sig vara en man som Patrik för 20 år sedan ledde till Jesus / YESHUA.
d.v.s till frälsning.
(Själens räddning från det eviga fördärvet. )


Vi kommer få hans skiva gratis. :)



PATRIK FICK EN PROFETIA ÖVER SVERIGE i helgen:

Idag (2/7-2016) har väckelsen börjat i Sverige,
GUD kommer uppenbara sig till människor som inte vetat om att Han finns,
genom att komma med sin närvaro och i drömmar.

Detta gäller också Kina och mindre byar över hela jorden där ingen kunnat höra något om
vår dyrbare underbare Yeshua.





Kärleksfulla hälsningar/ Johanna Drusian









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar