tisdag 17 maj 2016

Välkommen till en ny kristen blogg!


Mitt namn är Johanna, är känd på nätet med min första blogg "mirakeltjejen" och "walking with the lord"(är fortfarande aktiv på den senaste, med mer undervisnings-inlägg)


Jag har fått många djupa inlägg och budskap, men ville ha en blogg som är med på det personliga planet, vi vill vara förebilder för andra människor, framförallt i vår relation med GUD och vardagen tillsammans med honom!

Vi har en bra bit kvar att gå, men ha tillräckligt långt för att kunna vara till inspiration för andra som är intresserade av en levande GUD.

Fader tack för en ny blogg vilken genom ditt namn blir förhärligad, 
genom vilken människor får tröst, vishet och uppleva Dig.

Jag är Johanna 28, Patrik 45 blev min man i somras 2015.
Han är en speciell man då han kan höra GUD tala,
Vi brukar fråga GUD om allt! Örn, d.v.s eagle är en symbol på profeter.

Några gånger ställer vi bara en massa frågor om dinosaurier och allt möjligt och skriver ner svaren,
Delar gärna några av frågorna och svaren här på bloggen!
Jag vet att det är GUD och inte fantasi för han berättar saker som ingen annan än Gud kan veta, t.ex som en gång när jag tänkte att jag ville att Patrik skulle ta min hand, så sa Han att GUD sa att han skulle ta min hand. Emoji heart Emoji heart Emoji heart

Ska fortsätta berätta otroliga saker utmed bloggens gång,


Välkommen till Eagle-familjen och bli en av oss! Emoji smi Emoji hea




     



Känn dig älskad och värdefull, för det är du i högst grad!

syster / Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar