tisdag 17 maj 2016

Heidi Baker kom till Sverige!

En ny dag! :)

Solen skiner, jag skulle vilja rida.
Jag har ridit ett par gånger, senas var på lillasyster födelsedag då hon fick en ridtur med familjen som present.
Det var 10+ år sedan, jag förstod inte hur man skulle göra och höll på att ramla av hästen flera gånger för jag trodde man skulle klämma ihop benen för att hålla sig kvar på hästen..

Slutligen förklarade någon att man skulle trycka ner hälarna helt enkelt bara.



Heidi Baker var här i förrgår, Patrik kände av det i atmosfären att hon var i Sverige,
hon vandrar med GUD så starkt!

Såg en extremt stor vinge i Anden över lokalen.

På mötet hände det något lite pinsamt.
Heidi frågade om det fanns någon som ville ta emot Jesus på mötet,
jag stod upp, eftersom jag valt att stå hela mötet.
Hon frågade om jag ville ta emot Honom,
jag sa inget, men sen uppfattade jag att hon sa att
"har du redan tagit emot honom?"
och så gjorde hon tummen upp.

Jag visade tummen upp, och då kom hon och bad för mig.
Jag passade bara på att ta emot, och det var som att jag var bland molnen,
det kom en sådan behaglig känsla över mig.
Patrik och Bosse gapskrattade bara när hon gått.

Hon kramade om mig också. <3

Vi tror på överföring genom handpåläggning,
Patrik såg en massa saker hända över mig när hon bad för mig.

Vid ett tillfälle tystnade musiken och alla var tysta i GUDS närvaro,
närvaron låg över lokalen och oss,
men vi människor är lite stressade av oss,
vi har svårt att bara vara och ta emot, låta klockan gå bäst den vill och bara njuta.

Så efter ett litet tag började vi lovsjunga igen.

Patrik såg att det hade hänt mäktiga saker om vi hade väntat ett tag till.








Spännande tider har börjat! Hoppa med tåget du med, GUDS tåg :)


syster/ Johanna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar